Cari Blog Ini

Senin, 06 Juni 2016

Teknik Menggoyang Dan Mendayung Dalam Berjimak Menurut pandangan Melayu


Ilmu teknik menggoyang merupakan teknik-teknik yang boleh melambatkan inzal (terpancar mani) dan memberi kenikmatan kepada kedua belah pihak, juga boleh menambah kekuatan dan ketahanan zakar. Goyangan yang terkawal dan tersusun membolehkan anda dapat mengawal inzal/orgasme anda berapa lama yang anda mahu sehingga isteri benar-benar mencapai kepuasan yang sebenar.


1. Goyangan Kesabaran.

Menggoyang dengan perlahan ketika memasukkan (menikam)zakar, tetapi bila menarik, tarik dengan cepat hingga kepala zakar hampir keluar. Keadaan ini melambatkan keluar mani anda dan isteri terasa lebih nikmat dan mencepatkan isteri mencapai inzal.

2. Goyangan Jongket.

Bahagian tubuh anda ke atas sedikit sehingga batang zakar kelihatan bengkok. Teknik ini akan memberi geseran kuat batang zakar kepada kelentit yaitu pusat kelazatan syahwat wanita dan menyebabkan isteri terasa nikmat dan melambatkan anzal pihak lelaki. Tanda isteri terasa nikmat ialah nafas kencang dan suara rengekannya kuat.

3. Goyangan Hitungan.

Sewaktu menggoyang, lakukan empat puluh kali secara lambat, diikuti empat puluh kali goyangan secara cepat, lakukan secara bergilir-gilir. Cara ini menjadikan isteri terasa khayal, kerana ombakan goyangan bagai ombakan kapal di lautan. Tanda isteri terasa khayal, kelihatan matanya kuyu atau dipejamkan.

 4. Goyangan Hentian.

Bergoyang secara berselang seli dengan rehat sejenak. Goyang tiga kali, kemudian rehat sebentar, kemudian goyang lagi dan berhenti. Goyangan begini juga menjadikan isteri tersentak-sentak kesedapannya. Tanda, bila kita menggoyang, nafas dan suaranya bagai tersekat-sekat. Bila berhenti. ia menghembus nafasnya panjang

5. Goyangan Berpasangan.

Suami menggoyang dahulu, kemudian berhenti. Setelah itu isteri menggoyang pula dan berhenti. Lakukan bergilir-gilir. Boleh juga bergoyang secara serentak. Boleh juga suami menggoyang ke atas dan ke bawah sementara isteri menggoyang dari kiri ke kanan. Cara ini memerlukan suami isteri berpakat dan bekerjasama.

6. Goyangan Kekasih.

Isteri menggoyang, sedangkan suami mendiamkan diri. Cara ini juga membantu melambatkan suami terpancar maninya dan memberi banyak kerehatan. Cara ini sesuai untuk suami yang cepat terpancar mani dan bagi isteri yang lambat terpancar maninya. Bagi suami pula jangan hanya berdiam diri,
tetapi lakukan ciuman pada mana-mana tempat yang boleh menikmatkan isteri, seperti menghisap puting susunya atau menghisap lidah atau bibirnya atau lain-lain tempat mengikut selera isteri. Sekiranya, isteri terasa hendak terpancar maninya, hendaklah ia memberi tahu suami agar goyang bersama-sama dan supaya sama-sama serentak terpancar mani.

7. Goyangan Dan Geselan Kepala Zakar.

Melakukan goyangan dengan cara menggunakan kepala zakar. Caranya ialah memasukkan zakar sampai ke takuknya agar kepala zakar berada di permukaan kemaluan isteri sahaja dan disamping itu kenakan kepala zakar pada biji kelentitnya, kerana kelazatan perempuan banyak terhimpun di bahagian permukaan faraj dan khususnya pada kelentitnya.
Bergoyanglah hanya sampai takuk sahaja dan sekali-sekala dimasukkan habis bahagian zakar dan tarik semula. Cara ini juga boleh melambatkan suami anzal (terpancar mani). Caranya menikam dengan perlahan-lahan dan apabila menarik, tarik atau rentap cepat-cepat dan tikam pula perlahan-lahan dan seterusnya.

Sebaik-baiknya anda (si suami) yang melakukan teknik goyangan, kerana dengan sendirinya anda boleh mengawal keadaan ghairah anda. Bila terasa kegelian dan hendak terpancar mani, hentikan sekejap goyangan. Semasa berhenti itu tarik nafas dan diikuti dengan mencium dan sentuhan pada tempat sensitif isteri anda agar kenikmatan seksualnya terus terangsang. Kebanyakan masalah yang dialamai oleh pihak suami ialah cepat terpancar air maninya sebelum pihak perempuan puas. Cara ini dapat membantu melamtkan mani suami terpancar

Referensi: https://putraramasejati.wordpress.com/rahasia-nikmat-jimak-warisan-melayu-risalah-petuah-teknik-hubungan-seks-untuk-kepuasan-maksimal/

1 komentar: