Cari Blog Ini

Selasa, 27 September 2016

Perempuan Dan Syahwatnya (Nafsu)

Segala kejadian yang hidup beredar mengikut peredaran masa. Walaupun pada zahirnya ia kelihatan statik sebagaimana halnya dengan bintang-bintang di angkasa. Nafsu wanita itu (mani perempuan menurut Kitab Ubab) beredar pada setiap hari di sekitar bahagian-bahagian badannya sebagaimana juga dia mengalami pusingan haid. Seorang suami patut mengetahui mengenai tempat-tempat yang patut dirangsang pada badan isteri pada haribulan tertentu bagi menolong isteri cepat mencapai inzalnya. Suatu perkara yang sepatutnya diperhatikan bahawa kalendar Islam adalah berasaskan peredaran bulan tidak seperti kalender Masehi yang berasaskan peredaran matahari. Peredaran bulan mempunyai kesan kepada bumi dan isinya yang secara saintifiknya telah terbukti bahawa peredaran bulan menyebabkan kepada fenomena pasang surut yang berlaku di bumi. Di dalam Islam, nafsu wanita mempunyai fenomena yang serupa. Rangsangan yang menyasar ke tempat yang betul akan memberi kesan keghairahan kepada isteri. berikut adalah jadual kaedah rangsangan di tubuh wanita.



1) Telapak kaki yang kanan – garu dengan perlahan
2) Betis sebelah kanan – gosok agak kuat
3) Lutut yang kanan gosok – dengan agak kuat
4) Pehanya yang kanan – sentuh dengan peha suami
5) Pada ari dan bibir faraj – garu kuat pada tepi bibir faraj
6) Ketiaknya – garu dengan perlahan
7) Bahagian dada – dakap perlahan-lahan
8 ) Buah dada kanan – ramas agak kuat
9) Bibir mulut cium – dengan agak kuat
10) Lehernya – temukan leher, usap, cium
11) Matanya – cium pada matanya
12) Keningnya – cium dengan perlahan
13) Dahinya – cium dahinya
14) Ubun-ubunnya – gosok dengan agak kuat
15) Seluruh tubuh badan – dakap, usap dan cium

Peredaran berulang kembali dari kaki isteri dan seterusnya sebagaimana disenaraikan di atas selepas dari 15 haribulan.

Pada zaman moden, haribulan Hijrah kurang dipentingkan walaupun bagi negara yang mana agama rasminya adalah Islam. Dari segi Ilmu Jima’ secara spesifiknya, perkara ini akan menyebabkan seorang Muslim itu berjima’ pada tarikh-tarikh yang makruh dilakukan jima’ kerana sebab-sebab yang tertentu.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar